پکیج تزریق مواد شیمیایی

تاریخچه

شرکت مهندسی و ساخت چمان پس از تاسیس در سال 1373 به عنوان اولین شرکت ایرانی در پاسخ به تقاضای فزاینده صنایع نفت و گاز و پتروشیمی به پکیج های تزریق مواد شیمیایی، اقدام به بومی سازی این محصول نمود. از آن زمان برای نزدیک به سه دهه این شرکت راه حل های جامع برای تزریق پیوسته و مطمئن مواد شیمیایی مختلف جهت بهره برداری در پروژه های onshore و سکوهای offshore و همچنین تاسیسات سر چاهی ارائه کرده است و در لیست سازندگان مجاز شرکتهای متعددی قرار دارد.
ارائه سیستم های سفارشی پکیج های تزریق
پکیج های تزریق این شرکت بصورت سفارشی، متناسب با نیاز کارفرما و منطبق بر رویه های جاری هر پروژه طراحی و ارائه میگرد. کلیه فعالیت های طراحی و مهندسی، مدلسازی سه بعدی و تامین قطعات و تجهیزات، ساخت و مونتاژ پکیجها توسط کارشناسان این شرکت و با بهره گیری از نرم افزارهای به روز در دفتر مهندسی و تجهیرات پیشبینی شده و کارخانه این شرکت به انجام میرسد.
تنوع و تجربه طراحی و ساخت پکیج های تزریق این شرکت از نقطه نظر فشار کاری از فشارهای معمول تا فشار psi 10000 را شامل میشود. همچنین امکان طراحی پکیج های تزریق تا فشار های بالاتر بر اساس نیاز مشتری وجود دارد. به علاوه از نقطه نظر تنوع متریال جهت مطابقت با سرویس ماده شیمیایی این شرکت تجربه طراحی و ساخت پکیج های تزریق با متریال کربن استیل، استنلس استیل، GRP / PVC و متریالهای متنوع دیگر مطابق با خواص هر گونه ماده شیمیایی را دارد.
تجربیات متعدد این شرکت در طراحی و ساخت پکیجهای تزریق، منجر به ایجاد رویه ثابتی در پیشبینی نیازهای مشتری و نیز طراحی بهینه در جهت سهولت استفاده بهره بردار و رعایت مقررات ایمنی و محیط زیستی شده است. همچنین تنوع پکیج های تزریق ارائه شده امکان به حداقل رساندن زمان طراحی، ساخت و تحویل این محصول را برای این شرکت میسر نموده است.
تیم تخصصی این شرکت همواره آمادگی ارائه راه حل های ویژه و نوآورانه به منظور بهینه سازی طراحی و کاهش هزینه های تامین پکیج های تزریق را دارد.

تجربیات

تجربه طراحی و ساخت پکیجهای تزریق در این شرکت شامل انواع سرویس ماده شیمیایی از جمله و نه محدود به سرویسهای زیر میباشد:

– Corrosion Inhibitor Injection Package
– Asphaltene Inhibitor Injection Package
– Demulsifier Injection Package
– Caustic Injection Package
– Oxygen Scavenger Injection Package
– Coagulant Injection Package
– Pour Point Dispersant
– Anti Foam Injection Package
– Biocide Injection Package
– Chlorine Injection Package
– Scale inhibitor Injection Package
– Dechlorination Injection Package
– Wax Inhibitor Injection Package
– Phosphate Injection Package
– Amine Injection Package
– Filming Amine Injection Package

خدمات و سرویس دهی

علاوه بر خدمات تامین پکیجهای تزریق، این شرکت آمادگی ارائه خدمات مورد نیاز مشتری از قبیل حمل و نظارت بر نصب و راهاندازی، آموزش بهره برداری، تامین قطعات یدکی و سایر خدمات مرتبط جهت بهره برداری بدون وقفه از پکیجهای تزریق خود را تا پایان دوره گارانتی و پس از آن در دوره کامل بهره برداری را دارد.
پکیجهای تزریق این شرکت با بهره گیری از تجهیزات و متریال مصرفی با کیفیت، امکان به حداقل رساندن عیوب و کاهش هزینه تعمیرات را برای مشتریان این شرکت به همراه داشته است.
کلیه مدارک و دستورالعمل های راهبری و بهره برداری پکیج های تزریق به انضمام مدارک مهندسی طراحی پکیج های پکیجهای تزریق و همچنین گواهینامه ها و مدارک بازرسی این پکیجها در قالب کتابچه نهایی در اختیار مشتریان قرار داده میشود.

به اشتراک بگذارید